Kampaň banky startuje

Když neví mamka, poradí mi Partners Banka. Startuje kampaň nové banky.

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Zaměřuje se v ní zejména na budování a posílení znalosti nové značky Partners Banka. V komunikaci upozorňuje na to, v čem se nová banka odlišuje od stávajících bank, tedy na propojení banky s opravdovým finančním poradenstvím. Ambasadorem Partners Banky se stal známý český písničkář Pokáč.

 

První poradenská banka, která propojuje moderní technologie s osobním přístupem finančních poradců Partners, nabízí od 6. března tři balíčky služeb – osobní Pro jednoho, partnerský Pro dva a rodinný Pro rodinu. Balíčky tvoří souhrn běžných a spořicích účtů, různých karet a platebních možností. Banka je tzv. „mobile only“, tedy jediným nástrojem pro správu financí je výjimečná Partners apka.  

 

Ve své reklamní kampani se Partners Banka spojila s oblíbeným hudebníkem Pokáčem, který pro ni složil celou písničku. Její refrén plánuje banka dlouhodobě používat jako tzv. jingle. Čtyři jednotlivé sloky písničky pak slouží jako hudební podklad pro čtyři samostatné televizní reklamy, jejichž příběh se odvíjí od textu písně. Chytlavý refrén „Když neví kámoš, když neví mamka, poradí mi Partners Banka“ funguje i jako samostatný sponzorský vzkaz. Kampaň v průběhu roku doplní další krátké Pokáčovy písničky, které, jak je u něj zvykem, budou reagovat na aktuální situace. 

 

Celý text najdete v přiložené tiskové zprávě. 

Související články

Blog článků

Raketový růst Partners Banky

Na burzu se nechystám, musel bych si dát pozor na jazyk, říká Borkovec. Partners Banka, vedená Petrem Borkovcem, se rychle…
12. 11. 2024
10 min.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.