Nejčastější otázky
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy, abychom vám pomohli se zorientovat v našich službách a produktech.
Máte spořicí účty pro děti?
Kde najdu aktuální výši úrokové sazby?
Co se stane se spořicím účtem, když si změním balíček?
Můžu si posílat nebo vybírat peníze ze svého spořicího účtu?
Kdy se mi začnou peníze na spořícím účtu úročit?
Kdy se mi připíše úrok na účet?
Jsou mé peníze na spořicím účtu pojištěné?
Jaké jsou podmínky pro udržení výhodné sazby úroků na spořicím účtu?
Kdy musím začít plnit podmínky v balíčku Pro jednoho?
Jak si mohu posílat nebo vybírat peníze ze spořicího účtu?
Jak funguje úroková sazba na spořicím účtu při změně balíčku?
Dětský spořicí účet - jak jej založit?
Kolik spořicích účtů může dítě mít a co znamenají a jak se nastavují cíle?
Jak je úročen dětský spořicí účet?
Mohou si děti posílat nebo vybírat peníze ze svého spořicího účtu?
Jak lze zrušit dětský spořicí účet?
Nenašli jste, co jste hledali? Ozvěte se nám...
Potřebujete odpověď hned? Jsme připraveni odpovídat na vaše dotazy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.
Pošlete nám zprávu kdykoliv. Odpovíme vám nejpozději do druhého dne.
Po-Pá: | 08:00 - 20:00 |
---|
Pro blokaci platebních karet volejte nonstop 800 720 636.