Nejčastější otázky
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy, abychom vám pomohli se zorientovat v našich službách a produktech.

Kdy je nutný přistupitel k půjčce?
Kdy a jak mohu předčasně splácet?
Jak odstoupit od úvěru?
Mohu si zvolit den splácení?
Jaké příjmy lze uznat pro žádost o půjčku?
Jak se smlouva o půjčku podepisuje?
Kolik a na jak dlouho si můžu půjčit?
Jak probíhá schválení půjčky?
Kde najdu parametry své půjčky?
Co se stane, když nezaplatím splátku včas?
Co se stane, když už jsem v prodlení a přesto nezaplatím dlužnou částku do data uvedeného na poslední výzvě k úhradě?
Jaké jsou sankce, pokud jsem v prodlení se splácením?
Jak zjistím, kolik peněz mi ještě zbývá doplatit?
Co když nebudu schopen půjčku splácet?
Budu platit při půjčce nějaké poplatky?
Kdy budu mít peníze k dispozici? Jak dlouho trvá vyřízení půjčky?
Mohu si změnit výši měsíční splátky, den splácení nebo délku splácení v průběhu půjčky?
Musím mít u vás vedený běžný účet, abych si mohl vzít půjčku?
Nejsem občanem ČR. Mohu si také požádat o půjčku a co musím doložit?
Musím si sjednat pojištění schopnosti splácet?
Proč nejde půjčku sjednat online?
Nenašli jste, co jste hledali? Ozvěte se nám...
Potřebujete odpověď hned? Jsme připraveni odpovídat na vaše dotazy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.
Pošlete nám zprávu kdykoliv. Odpovíme vám nejpozději do druhého dne.
Po-Pá: | 08:00 - 20:00 |
---|
Pro blokaci platebních karet volejte nonstop 800 720 636.