Nejčastější otázky
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy, abychom vám pomohli se zorientovat v našich službách a produktech.

Co je potřeba k založení účtu?
Můžu si u Partners Banky zřídit účet také pro právnickou osobu?
Můžu si zvolit vlastní číslo účtu?
Mohu si k vám převést účet z jiné banky?
Kolik stojí vaše účty?
Jak poznám, který balíček je pro mě nejvhodnější?
V jakých měnách si můžu účty založit?
Kde najdu kurzovní lístek?
Může si u vás založit účet cizinec?
Můžu se přes Partners aplikaci podívat na účty, které mám vedené u jiných bank?
Mohou si děti zvolit vlastní číslo účtu?
Jak založím účet dítěti?
Co všechno lze převést v rámci mobility klientů a jaký typ účtu?
Jak dlouho trvá v rámci mobility převést účet z jiné banky k vám?
Jak zrušit účet v Partners Bance?
Jaké výhody má vedlejší účet?
Jak založit společný účet?
Jak založit dětský účet?
Úročí se běžný účet?
Nenašli jste, co jste hledali? Ozvěte se nám...
Potřebujete odpověď hned? Jsme připraveni odpovídat na vaše dotazy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.
Pošlete nám zprávu kdykoliv. Odpovíme vám nejpozději do druhého dne.
Po-Pá: | 08:00 - 20:00 |
---|
Pro blokaci platebních karet volejte nonstop 800 720 636.