Nejčastější otázky
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy, abychom vám pomohli se zorientovat v našich službách a produktech.
![](/userfiles/thumbs/6/118newa-94ddcc8b-600x300-0.webp)
Jak se stát zákazníkem Rohlíku?
Jak zaplatit kartou na Rohlíku?
Můžu zaplatit na Rohlik.cz pomocí Apple Pay nebo Google Pay?
Co když už Rohlík Premium mám?
Co když už mám placený balíček?
Můžu měnit balíček?
Co se stane když jeden měsíc neudělám dva nákupy?
Od kdy platí roční období?
Od kdy se po platbě na Rohlik.cz změní balíček?
Co musím splnit, abych měl členství Premium na Rohlik.cz zdarma?
Co když už placený balíček zdarma mám?
Můžu zaplatit kartou u kurýra?
Kde najdu číslo karty?
Vztahuje se akce s Rohlík Premium i na ty klienty, kteří chtějí (nebo mají) balíček Pro jednoho?
Nenašli jste, co jste hledali? Ozvěte se nám...
Potřebujete odpověď hned? Jsme připraveni odpovídat na vaše dotazy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.
Pošlete nám zprávu kdykoliv. Odpovíme vám nejpozději do druhého dne.
Po-Pá: | 08:00 - 20:00 |
---|
Pro blokaci platebních karet volejte nonstop 800 720 636.