Nejčastější otázky
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy, abychom vám pomohli se zorientovat v našich službách a produktech.
![](/userfiles/thumbs/6/118newa-94ddcc8b-600x300-0.webp)
Jak je dětská aplikace zabezpečená?
Uvidí do dětské aplikace také rodiče?
Musí mít dítě vlastní telefonní číslo?
Jak aktivuji aplikaci dětem?
Kdo může zakládat dětské účty?
Můj partner na balíčku nevidí dětské účty. Co pro to můžu udělat?
Čí majetek jsou prostředky na dětském účtu?
Musím vždy schvalovat platby dítěti?
Jak a kdy se děti přepnou z dětské apky na teen apku?
Nenašli jste, co jste hledali? Ozvěte se nám...
Potřebujete odpověď hned? Jsme připraveni odpovídat na vaše dotazy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.
Pošlete nám zprávu kdykoliv. Odpovíme vám nejpozději do druhého dne.
Po-Pá: | 08:00 - 20:00 |
---|
Pro blokaci platebních karet volejte nonstop 800 720 636.