Blokace platební karty

Ztracená platební karta

Nemůžete najít svou kartu a nejste si jistí, jestli jste ji ztratili, nebo jen někam odložili?

V mobilní aplikaci Partners máte možnost pro tyto případy svou kartu dočasně zablokovat. To vše rychle a bez poplatků. Když kartu najdete, dočasnou blokaci jednoduše vypnete a kartu můžete znovu využívat.

 

Nemáte přístup k aplikaci nebo jste nálezcem ztracené karty?

Můžete kontaktovat naši linku na čísle 800 720 636, kde vás ohledně blokace platebních karet obsloužíme nonstop.

Žádost o zablokování všech karet a platebních účtů

Tato žádost slouží k dočasnému zablokování karet a odchozích transakcí ze všech vašich účtů (například když máte podezření na neautorizované nakládání  s vašimi prostředky, neoprávněný přístup k účtu či do mobilní aplikace Partners). Funkčnost lze obnovit prostřednictvím linky v rámci pracovní doby (Po–Pá: 8:00–20:00). Vyplňte následující pole:

Žádost o dočasné zablokování karet nebo odchozích transakcí na účtech potvrdíte kliknutím na tlačítko „Odeslat“. V případě, že jste vyplnili požadované údaje správně, všechny karty nebo odchozí transakce ze všech vašich účtů budou bezodkladně blokovány.
Chráněno službou reCaptcha
Odesílám...

Žádost o zablokování Bankovní identity

Tento formulář slouží k odesláni žádosti o blokaci vaší bankovní identity v případě, kdy máte podezření, že došlo k jejímu zneužití či odcizení jinou osobou. V takovém případě vám kromě deaktivace vaší bankovní identity, zablokujeme také všechny aktivní aplikace, čímž zabráníme dalšímu zneužívání. Svou aplikaci si poté budete muset znovu aktivovat standardní cestou. Tím také opět získáte přístup k vaší bankovní identitě.

Chráněno službou reCaptcha
Odesílám...

Časté dotazy

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.