Back office specialista zpracování úvěrů
Detail pozice
-
Obor: Product management
-
Lokalita: Praha
-
Úvazek: Plný
O nás
Posouváme tradiční model bankovnictví na novou úroveň. Propojujeme svět poradenství a nové technologie. Partners Banka nabízí perfektní služby osobního a rodinného bankovnictví a moderní bankovní aplikaci.
Hledáme nového kolegu či kolegyni s několikaletou praxí na pozici BACK OFFICE SPECIALISTA ZPRACOVÁNÍ ÚVĚRŮ do týmu úvěrového back office pro retailovou klientelu.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Vaší hlavní pracovní náplní bude zajišťovat efektivní zpracování administrativy související s úvěrovými produkty, především spotřebitelskými úvěry a hypotékami. Denně budete spolupracovat s kolegy v bance a podílet se s nimi na tom, že všechny procesy související s poskytováním úvěrů běží hladce.
- Budete odpovídat za kontrolu a doplnění veškeré potřebné dokumentace k poskytnutí úvěru, budete připravovat smluvní podklady, provádět úpravy dokumentů, čerpat úvěry, hlídat plnění podmínek a závazků a spolupracovat s dalšími interními odděleními, když bude něco v nepořádku.
- Vaším úkolem bude také zlepšování procesů. Zapojíte se do projektů na automatizaci a zefektivnění úvěrového back office, abychom poskytovali co nejlepší služby jak pro naše interní, tak externí klienty.
- Jinými slovy hledáme zkušeného specialistu, který má několikaletou praxi z jiných bank se zpracováním úvěrové dokumentace.
Co od vhodného kandidáta očekáváme?
- SŠ vzdělání s maturitou,
- minimálně 3 roky zkušeností v oblasti úvěrového back office v bankovnictví (jedná se o administrativní roli bez přímého kontaktu s klienty nebo schvalovacích aktivit, pozice tak není vhodná pro obchodníky ani schvalovatele úvěrů),
- logické myšlení, orientace na detail, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, týmový hráč,
- proaktivní přístup k práci a chuť přinášet nápady na zlepšení procesů,
- zkoušku dle zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelských úvěrech (pomůžeme Vám ji získat, pokud ji nemáte).
Co Vám nabízíme my?
Náš největší benefit? Baví nás to, co děláme! V Partners jsme parta nadšenců, která už společně prošla nejedním úspěšným projektem. Nehledáme složitosti, naopak – snažíme se věci zjednodušovat, digitalizovat, automatizovat, a hlavně spolu jednat napřímo. Společně budujeme něco velkého, a právě otevřená komunikace a týmová spolupráce nám v tom pomáhají.
Z klasických benefitů můžeme nabídnout:
- 4 týdny dovolené a k tomu 5 dnů sickdays navíc, celkově tedy pět týdnů,
- notebook, mobilní telefon + tarif (neomezené volání + SMS, 8 GB dat),
- možnost zvýhodněných mobilních tarifů u T-Mobile i pro rodinné příslušníky,
- příspěvek na stravování ve výši 116 Kč / den,
- měsíční příspěvek na penzijní připojištění,
- zvýhodněná cena finančních produktů skupiny Partners, např. bankovní účet Pro rodinu a Pro dva zdarma atd.,
- Multisport karta,
- dny zdraví – vitamínové balíčky, očkování apod.
Místo výkonu práce: Praha 4 Chodov. V současné chvíli na této pozici není možná práce na home office.