Neplatíte vůbec žádné poplatky. Za zřízení, správu, zrušení účtu ani za transakce.
Stejně vysoký úrok na každou vloženou korunu bez nesmyslných limitů.
Na rozdíl od tradičních bank nenabízíme jen své produkty.
V apce nebo s poradcem srovnáme nabídky bank a tu nejlepší pro vás sjednáme.
Poradíme jak půjčku nastavit, abyste její splácení zvládli bez problémů.
Ať chcete pojistit život, dům nebo auto, najdeme to nejlepší řešení na trhu.
Účty, investice, hypotéky, pojistky... u nás nebo jinde, prostě všechno v jedné apce. Jednoduše, přehledně a bezpečně.
Pro ty malé, větší i největší na cestě k nezávislosti.
Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.
Následující volbou souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.
Tyto soubory cookies jsou nezbytně nutné pro váš pohyb po webové stránce a využívání všech funkcí, např. nastavení preferencí soukromí, přihlašování nebo vyplňování formulářů. Bez těchto cookies by nebylo možné řádně poskytovat služby požadované při používání naší stránky. Nezbytně nutné cookies nevyžadují souhlas uživatele dle příslušných právních předpisů. Můžete si také nakonfigurovat webový prohlížeč a nezbytně nutné soubory cookies zablokovat, ovšem následně se může stát, že nebudete moci používat všechny funkce stránky tak, jak byste chtěli.
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a zdroje návštěvnosti, abychom mohli měřit a zlepšovat výkon našich stránek. Pomáhají nám zjistit, které stránky jsou nejoblíbenější a které nejméně, a vidět, jak se návštěvníci na webu pohybují, což nám pomáhá optimalizovat váš zážitek. Všechny informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a proto anonymní. Pokud tyto soubory cookie nepovolíte, nebudeme moci používat vaše údaje tímto způsobem.
Tyto soubory cookies (zvané také cílené nebo reklamní cookies) se používají k zobrazování reklam na stránkách třetích stran, které by více odpovídaly vaší osobě a vašim zájmům. Používají se také k omezení počtu zhlédnutí reklam a měření účinností reklamních kampaní.